Dobeles Dzirnavnieks (milti)

Milti ir klasisks bāzes produkts, bez kura nav iedomājājama daudzu iemīļotu ēdienu pagatavošana. Tas ir vienkāršs, dabisks produkts, kas ir gadsimtiem pierādījis savu vērtību, tādēļ miltu iepakajumam ir jābūt tik pat fundamentālam, kā tā saturam. Graudu pārstrādes uzņēmuma Dobeles dzirnavnieks miltu dizains atspoguļo kompānijas stabilās vērtības, kas balstās vienkāršībā.

Dobeles Dzirnavnieks (maisījumi)

Nav noslēpums, ka produkta vizuālais noformējums ir pirmais, ko novērtē pircējs – it īpaši, ja runa iet par pārtikas produktiem. Graudu pārstrādes uzņēmuma Dobeles dzirnavnieks sauso maisījumu iepakojumu dizaina mērķis bija atspoguļot šo nelielo “paciņu” vērtīgo saturu.

GIGI

Dzīvnieku uztura bagātinātāju GIGI iepakojumu dizains tika radīts, pamatojoties uz konkrētās eksporta valsts kultūras īpatnībām. Tas ir svarīgs aspekts, kas jāņem vērā, lai produkts spētu uzrunāt mērķauditoriju – ir jāspēj radīt tai tīkamākais dizains.

FORBURGA vīns

Vīns ir nekļūdīgs dāvinājums, kas var sniegt gan garšas, gan arī dizainisko baudījumu – īpaši, ja tas ir izgatavots pēc unikāla pasūtījuma. Šis vienkāršais, taču gaumīgais dizains tika veidots nekustamo īpašumu uzņēmumam FORBURGA. Vīna etiķete ietver sevī kompānijas simboliku, kā arī tā atspoguļo arhitektūras reljefa iezīmes.