Novius

Advokātu biroja NOVIUS nosaukums veidots no vārdiem – NOVI un IUS – kas tulkojumā no latīņu valodas nozīmē zināt likumu. Kompānija savu darbību balsta uz gadu tūkstošos pierādītām un izdzīvojušām patiesībām, kas tiek papildinātas ar mūsdienu inovācijām. Šī visa simbolika ir ietverta kompānijas logotipā, kā arī vizītkartes dizains ir atturīgs, formāls, kas piestāv konkrētajai nozarei.

LAC

Metālapstrādes ir industriāls un tehnoloģisks process, kas prasa augstu precizitāti un atbildības sajūtu, tādēļ metālapstrādes kompānijas LAC serviss logotips ir veidots ļoti proporcionāls un simetrisks. Sarkanā krāsa, kas izmantota vizītkaršu dizainā, ir kompānijas pamatkrāsa, kā arī tā ir efektīgs akcents klasiski veidotajai vizītkartei.

Kafix

Kompānijai Kafix izstrādāto vizītkaršu dizains ir klasiska dizaina piemērs, kam telpiskumu un bagātību piešķir zelta krāsas elementi.

Joga

Radīto vizītkaršu dizainu raksturo minimālisms. Tas ietver sevī pamata informāciju, kas ir papildināta ar senās dzīves mācības – jogas simboliku. Dizainā dominē zelts, kas ir mūžības un apskaidrības simbols.

Iespēju karte

Iespēju kartes dizains simboliski atspoguļo tās bezgalīgās iespējas, kuras ikviens klients var pielāgot savām vajadzībām. Tās vizualizācijas atgādina konstruktoru, kas ļauj katram pašam būvēt savas lojalitātes programmas nosacījumus. Alberta Uzņēmumu grupa ir arī lojalitātes kartes nosaukuma autors.

Sky Garden

Projekta Sky Garden vizītkarte ir klasiska un vienkārša, taču tumši zilais pamata tonis un zelta krāsas elementi bagātina tās dizainu, piešķirot tam aristokrātisku mirdzumu.

Reaktors

Sporta kluba Reaktors atlaižu karte ir lakoniska – tajā savijas divas galvenās krāsas, kas veiksmīgi mijiedarbojas, akcentējot svarīgāko informāciju. Šī karte ir lieliska motivācija uzsākt aktīvu dzīvesveidu un pievienoties sporta kluba pastāvīgo apmeklētāju pulkam.

Adoria

Veselības un skaistuma centra  Adoria dāvanu karte ir kompakta un ērti lietojama. Tās dizainā dominē salona korporatīvās krāsas, kā arī piedāvāto procedūru vizualizācijas, kas norāda uz kartes sniegtajām iespējām. Šāds mārketinga instruments ir lielisks sadarbības veicinātājs, jo ļauj klientam iepazīties ar organizācijas vidi un sniegto pakalpojumu kvalitāti, netērējot personīgos līdzekļus.